مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از افزایش دو برابری قراردادهای منعقد شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

جرجانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛با اشاره به اینکه در یک سال منتهی به 22 بهمن امسال، 34 فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با سرمایه گذاران منعقد شد،گفت:تعداد قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی در مدت مشابه سال 95 ، 18 فقره قرارداد بود که در این مدت حدود دو برابر افزایش داشت .

وی با بیان اینکه مبنای سنجش برای افزایش و یا کاهش میل به سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تعداد قراردادهای منعقد شده است،افزود:می توان گفت میل به سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان  دو برابر افزایش داشته است.

جرجانی گفت:در یک سال منتهی دهه فجر امسال برای انعقاد 34 فقره قرارداد سرمایه گذاری، 23 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران واگذار شد که این میزان در مدت مشابه سال 95 ، 11 هکتار بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار کرد:با انعقاد 34 قرارداد سرمایه گذاری در استان، 123 میلیارد ریال در بخش صنعت استان سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته 9 فقره پروانه بهره برداری صنعتی برای واحدهای تولیدی جدید صادر شده است،گفت:با بهره برداری در این مدت برای 75 نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اشتغال پایدار و مستقیم ایجاد شده است.

ایجاد اشتغال پایدار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خراسان جنوبی

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۰۹:۱۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب