استاندار کرمانشاه گفت: چالش‌های زیادی پیش روی ماست که باید با همگرایی آن را از بین ببریم کرمانشاه استان ثروتمندی است و باید این سرمایه‌ها برجسته گردد و نشان داده شود.

باید سرمایه‌های  کرمانشاه برجسته گرددبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  امروز شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌های استان کرمانشاه گفت: از اینکه دوستان قلم به دست نزدیک به من فکر می‌کنند بسیار خرسندم و معتقدم کار، عنصر توسعه است و از فرصت سوزی رنج می‌برم و احساس می‌کنم که ما فرصت سوزی های زیادی در منطقه زاگرس نشین داشته‌ایم.

وی همه را برای کمک به پیشرفت استان کرمانشاه فراخواند و گفت: چالش‌های زیادی پیش روی ماست که باید با همگرایی آن را از بین ببریم. کرمانشاه استان ثروتمندی است و باید این سرمایه‌ها برجسته گردد و نشان داده شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گلایه کردن و سیاه نمایی مشکلی را در استان حل نمی‌کند، افزود: باید امید را به مردم تزریق کنیم و نگاه‌ها رو به جلو باشد و تلاش ما باید در جلب رضایتمندی مردم باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه همه استان‌های زاگرس نشین دچار نخبه‌کشی هستند و این روندی را که در طول تاریخ ادامه داشته است، باید متوقف کنیم.

بازوند در ادامه گفت: باید صندلی های که در اختیار ماست در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم استفاده شود واگر غیر این باشد شک نکنید منِ مدیر، ایراد دارم. مدیران باید پاسخگو باشند و ایراداتشان را بپذیرد و شفاف سازی کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: یکی از شاخصه‌های مدیران من بعد از این باید پاسخگویی باشد و باید در مقابل افکار عممومی پاسخگو باشند.

بازوند همچنین به مشکلات زلزله زدگان استان اشاره کرد و افزود: استمهال بانکی در شهرستان‌های زلزله زده در حال انجام است و رایزنی ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

 

استمهال بانکی در شهرستان‌های زلزله زده در حال انجام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.