مشاور ارشد استاندار سمنان در امور زیربنایی و توسعه، گفت: توسعه زیرساخت ها به جذب گردشگر کمک می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اصغر زبردست مشاور ارشد استاندار سمنان در امور زیربنایی و توسعه در نشست تخصصی شهرداران استان سمنان گفت: توسعه زیرساخت ها به جذب گردشگر کمک می کند.

وی تصریح کرد: امروز وضعیت پایانه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن استان سمنان نامطلوب هستند و تا زمانی که وضعیت همین‌گونه باشد مسافران رغبتی به اقامت در شهرهای استان نخواهند داشت لیکن ما باید ورودی شهرها و ایستگاه‌هایی که مسافران در نگاه اول در بدو ورود به شهرها به آن‌ها نگاه می‌اندازند را بهسازی کنیم.

مشاور ارشد استاندار سمنان در امور زیربنایی و توسعه افزود: احیای بافت سنتی به شکلی مدرن اما با همان جلوه‌های بصیری کهن می‌تواند در ایجاد رغبت و ماندگاری مسافران نقش ویژه‌ای داشته باشد.

اصغر زبردست گفت: به‌راحتی می‌توان از ظرفیت گردشگری در طول سال استفاده کرد که برای این منظور و در وهله اول می‌توان جلوه‌های بصری را به شهرهایمان اضافه کرد.

وی اظهار داشت: ما زمانی در ایجاد رغبت برای مسافران و افزایش ماندگاری آن‌ها موفق خواهیم بود که ظرفیت‌های پویای شهرهای استان را به مسافران بشناسانیم.

مشاور ارشد استاندار سمنان در امور زیربنایی و توسعه گفت: ایجاد جلوه‌های طبیعی بسیار زیاد در کنار وجود بیش از ۷۰۰اثر ملی ثبت‌شده از این استان، یک‌قطب گردشگری ساخته که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام / ق

پایانه و ایستگاه‌های راه‌آهن استان سمنان نیازمند بهسازی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.