رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در حکمی قائم مقام این سازمان را در امور هماهنگی منصوب کرد.

مسعود همدانلو قائم مقام رگولاتوری در امور هماهنگی شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حکمی مسعود همدانلو را به عنوان قائم مقام این سازمان در امور هماهنگی منصوب کرد.

مسعود همدانلو پیش از این، مشاور دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی و مدیرکلی حوزه ریاست و امور راهبری دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی را بعهده داشت.

در مراسم تودیع و معارفه قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فلاح جوشقانی گفت اقتصاد دیجیتال که آینده حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را شکل می‌دهد، فناوریهای جدید و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی متفاوتی را رقم می‌زند و یکی از نهادهایی که مطابق با وظیفه ذاتی با این تغییرات مواجه می‌شود، رگولاتوری است. 

همچنین در این مراسم همدانلو ابراز داشت که در این مراسم مسعود همدانلو نیز با اشاره به اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بخشهای مختلف زندگی مردم عجین شده، گفت: به همین دلیل مردم از رگولاتورها انتظار فراهم کردن ارتباط خوب با سرعت خوب و خدمت پایدار را دارند و در فضای موجود، رگولاتورها، رهبری و توانمندسازی محیط ارتباطی و فناوری اطلاعات را به عهده دارند.

وی افزود: با همگرایی فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی و ظهور نسل پنجم رگولاتوری، همکاری با سایر نهادهای تنظیم مقررات در عرصه داخلی و بین‌الملل الزامی است.

همدانلو با تاکید بر نقش رگولاتوری در شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال تصریح کرد: تا ارتباط مناسب و پایدار وجود نداشته باشد عملاً فرصت‌های جدید کسب و کار در کشور اتفاق نخواهد افتاد. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.