سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: خوشبختانه دو بازیکن خارجی تیم ما در بازی با ورامین عملکرد عالی داشتند و در پیروزی موثر بودند.

مرتضی عهدی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست دادن تیم ورامین در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر و صعود به جمع چهار تیم نهایی، گفت: به همه کسانی که تیم پیکان را برای رسیدن به نیمه نهایی حمایت کردند این موفقیت را تبریک می‌گویم. لازم است از پیمان اکبری که در شکل‌گیری این تیم و روند آماده سازی تیم پیکان بسیار زحمت کشیدند نیز تشکر کنم. کادر فنی و بازیکنان تیم بسیار تلاش کردند و با همیاری خوب خود توانستیم از نتایج ضعیفی که در مقدماتی گرفته بودیم دور شویم.

سرمربی پیکان افزود: کمتر کسی پیش بینی می‌کرد که ما به راحتی بتوانیم در پلی آف راهی نیمه نهایی شویم. اما ما انگیزه داشتیم و توانستیم به این هدف برسیم. باید به این نکته اشاره کنم که سیاست پیمان اکبری در مرحله مقدماتی لیگ برتر این بود که همه بازیکنان اعم از بازیکنان با تجربه و بازیکنان جوان میدان ببیند و فرصت بازی در ترکیب تیم پیکان را داشته باشند.

عهدی عنوان کرد: زمانی که پیمان اکبری از تیم جدا شد ما باز هم راه وی را ادامه دادیم و در نهایت در روزهای پایانی مرحله مقدماتی توانستیم به ترکیب خوبی دست پیدا کنیم و تیم را برای مرحله پلی آف آماده کنیم.خدا را شکر می کنم که توانستیم با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان و آماده در پلی آف به نتیجه لازم برسیم.

عهدی درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیم پیکان به ویژه در مرحله پلی آف گفت: کی وان در نیم فصل دوم به ما اضافه شد. برای همین کمی زمان نیاز بود که این بازیکنان به هماهنگی لازم برسند. ما در برخی بازی‌ها به دلیل شرایطی که وجود داشت از پدیده تیم‌مان یعنی پوریا یلی استفاده کنیم. البته این بازیکن با وجود سن و سال کم بسیار خوب کار کرد و در برخی مسابقات واقعا جواب داد. در پلی ‌آف اما به این نتیجه رسیدیم که باید به کی وان میدان دهیم. سیمون نیز در پلی آف خوب کار کرد. هم محمد فلاح ، هم مصطفی‌وند و هم سیمون در سطح یکسانی بودند و ما در نهایت از سیمون نیز استفاده کردیم و خوشبختانه جواب هم گرفتیم.

وی درباره بازی بعدی تیمش در مرحله نیمه نهایی مقابل بانک سرمایه گفت: این بازی در واقع دربی تهران به شمار می‎‌رود امیدوارم در شرایط برابر و خوب هر دو تیم بتوانند بازی خوبی ارائه دهند و شاهد نبردی به دور از حاشیه و با سطح فنی بالا باشیم و در نهایت تیمی که استحقاقش را دارد فینالیست شود.

انتهای پیام/

عهدی از شرایط تیم پیکان در آستانه نیمه نهایی می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار