رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس از پیشرفت ۷۰ درصدی پیست دوچرخه سواری شیراز خبر داد.

با شفاعت رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: عملیات ساخت بزرگترین پیست دوچرخه سواری کشور از اوایل سال ۹۶ آغاز شد و تاکنون این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: مسیر این پیست که به طول ۳۰ کیلومتر است و با گذر از اراضی ملی و مستثنیات از منصورآباد آغاز و با گذر از کمربندی جوادیه، بام شیراز، زیباشهر، باباکوهی، تونل کوهسار مهدی، دوباره به منصورآباد متصل می‌شود.

باشفاعت به از جمله ویژگی‌های بزرگترین پیست دوچرخه سواری کشور به گذر ارتفاعات شیراز اشاره کرد و گفت: با اتمام این طرح خانواده‌ها و دوچرخه سواران می‌توانند در دامنه ارتفاعات از فضای زیبا و مفرح این پیست استفاده کنند و هم باعث پیشرفت ورزشکاران رشته دوچرخه سواری استان فارس خواهد شد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس ادامه داد: تا کنون مسیر این پیست از جوادیه تا دروازه قرآن با اعتباری بالغ یک میلیاردتومان آماده بهره برداری شده و قرار است در سال آینده و برای اتمام این طرح بزرگ یک میلیاردتومان دیگر اختصاص یابد.

باشفاعت گفت: قرار است با زیرسازی و فضاسازی مناسب این پیست و نورپردازی، زمینه دوچرخه سواری خانواده‌ها و ورزشکاران در شب هم فراهم شود که با انجام این کار، می‌توان شاهد روحیه نشاط و شادابی بیشتر در جامعه بود.

انتهای پیام/ن

وضعیت پیشرفت بزرگترین پیست دوچرخه سواری کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.