دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از توزیع بیش از ۱۰۰ هزار نسخه اقلام فرهنگی در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ ابراهیم کریمی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: در ایام نوروز، استان از جمعیتی چند برابر جمعیت جاری خود پذیرایی می‌کند و این امر مستلزم نگاهی فرابخشی به موضوع گردشگری بوده که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نسخه اقلام فرهنگی آماده سازی شده است.

وی افزود: این اقلام در قالب راهنمای گردشگری استان به دو زبان فارسی و انگلیسی، پوستر از جاذبه‌های شاخص استان، بروشور راهنمای موزه‌های استان، بروشور شهر تاریخی جرجان و بروشور میراث جهانی گنبد قابوس است.

کریمی اضافه کرد: همچنین کارت پستال از جاذبه‌های گردشگری و بافت تاریخی استرآباد (گرگان)، ساک دستی که خود معرف نگارستان ایران است، لوح فشرده جاذبه‌های گردشگری استان، در ورودی و خروجی ۱۴ شهرستان در بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: باید در این امر مهم از تمام ظرفیت‌های رسانه‌های گروهی، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌های مجازی استفاده صحیح به عمل آید.

کریمی در پایان افزود: همچنین در این ایام راهنمایان گردشگری استان در مراکز اطلاع رسانی گردشگری، موزه‌ها و بنا‌های تاریخی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ق
 

توزیع اقلام فرهنگی در نوروز امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.