عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت:با توجه به نوع کشتی های فرنگی کاران رده سنی پایه در رقابت های انتخابی به آینده امیدوار شدم.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان این مطلب افزود:از نزدیک مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان را زیر نظر داشتم و برای خود من نوع برد و باخت ها و کشتی های نزدیک بسیار جالب بود.

وی تصریح کرد:وقتی چند کشتی گیر ما که در سال های گذشته عنوان جهانی و آسیایی را به دست آوردند در این رقابت ها مغلوب می شوند جای امیدواری است که ما داریم در رده سنی پایه کار می کنیم و به همین منظور معتقدم چنانچه با همین رویه جلو رویم آینده روشنی خواهیم داشت.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی ۱۹۷۴ درباره این سوال که نقش شورای فنی از حضور در رقابت های مختلف چیست اظهار داشت:به هر صورت از آنجا اعضای شواری فنی در تصمیم گیری های مختلف نقش تعیین کننده ای دارند نظارت مستقیم بر عملکرد کادر فنی و کشتی گیران کمک می کند تا وظیفه خود را به نحو شایسته تری انجام دهند به همین دلیل نیز ما همواره در همه مسابقات نماینده داریم.

مشتاقی خاطرنشان کرد:برای رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان قرار شد من به همراه حسین ملاقاسمی و رحیم علی آبادی از نزدیک این مسابقات را رصد کنیم اما در لحظه آخر ملاقاسمی به دلیل بیماری از ناحیه گوش راهی بیمارستان شد.

انتهای پیام/

صحبت های مشتاقی درباره رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی پایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار