رئیس اداره آبفار روستایی ریگان گفت: با توجه به بحران آب نیازمند اصلاح الگوی مصرف، نصب کنتور، نصب سر شیر و عدم آبیاری درختان از آب آشامیدنی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا موحدی رئیس اداره ابفار روستایی ریگان گفت :جمعیت روستایی شهرستان ریگان تقریبا ۷۰ درصد کل جمعیت شهرستان ریگان را در برگرفته و بدلیل پراکندگی و گستردگی روستا‌ها امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان به عنوان متولی تامین آب شرب به روستاییان عزیز تمام توان خود را در این راستا به کار بسته است.
وی تصریح کرد:، اما با توجه به قرار گرفتن شهرستان ریگان در منطقه آب وهوایی خشک و کاهش بارندگی‌های سالیان اخیر شاهد افت محسوس منابع آب زیرزمینی بوده ایم که این امر مشکلاتی را برای این امور در پی داشته است .
رئیس اداره ابفار روستایی ریگان اظهار کرد: در راستای برون رفت از بحران موجود نیازمند اصلاح الگوی مصرف، نصب کنتور، نصب سر شیر و عدم آبیاری درختان از آب شرب می‌باشیم .
موحدی از عموم مشترکین ، شورا‌ها و دهیاران خواست با توجه به اینکه در شهرستان ریگان ۸ ماه از سال تقریبا هوای گرم داریم در جهت اینکه در فصول گرم مشکل کم آبی را به حداقل برسانیم با تعامل سازنده و همیشگی خود در برابر بحران کم آبی موجود، سال ۹۷ کمترین تنش آبی را داشته باشیم.
وی گفت: مردم در زمینه صرفه جویی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ی

مردم ریگان در مصرف آب صرفه جویی کنند

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار