مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سایپا در واکنش به حواشی دیدار این تیم و نفت امیدیه گفت: خوشحالی ام از این است که توانستیم بازیکنان را سالم از استخر بیرون بیاوریم.

حسین خوش نظر مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سایپا درگفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اتفاقات رخ داده دربازی تیم های واترپلو سایپا و نفت امیدیه در شهر امیدیه گفت: اولین باری است که از باخت تیمم خوشحال شدم. خوشحالی ام از این بابت بود که توانستیم بازیکنان که امانت مردم در دست ما بودند را از استخر سالم بیرون بیاوریم.

او ادامه داد: جو وحشتناکی در سالن حاکم بود و تماشاگران لب استخر نشسته بودند. سالن به هیچ وجه شرایط برگزاری مسابقه را نداشت. هیچ کارشناسی این استخر را برای برگزای مسابقه پلی آف تایید نمی کند. بازیکنان ما تمرکزی نداشتند و دائم رکیک ترین ناسزاها را می شنیدند. تصورمی کنم به دلیل حضور مسئولان امیدیه در سالن تصمیم بر این بود که این مسئولان خوشحال و راضی به خانه بروند.

خوش نظر افزود: شرایط به گونه ای تنظیم شده بود که تیم ما از نظر روحی ضعیف شود. ما با اخلاف تفاضل یک گل هم صعود می کردیم. نمی دانم گل زده ما به چه دلیل مورد قبول داور قرار نگرفت اما یک پنالتی برای امیدیه گرفته می شود که به گفته خود بازیکنان تیم امیدیه پنالتی نبوده است. ما 3 گل عقب افتادیم و شیرازه تیم بهم خورد. درهر حال به تیم نفت امیدیه تبریک می گویم.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سایپا بیان کرد: اگر می خواهیم واترپلو پویا باشد و باشگاه ها در این رشته سرمایه گذاری انجام دهد فدراسیون باید بسترهای لازم آن را فراهم کند. زمانی که یک استخر و جایگاه مناسبی برای تماشاگران وجود ندارد چطورمی شود مسابقات را برگزار کرد.

 انتهای پیام/

اظهارات خوش نظر درباره حواشی لیگ برتر واترپلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار