مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: استقلال على اصغرى بازى نمى کند و این روز‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخارى درباره وضعيت استقلال گفت: وضعيت استقلال خيلى خوب است و بهتر از اين هم مى شود. بازى هايى كه استقلال به نمايش مى گذارد هيچ تيم ديگرى انجام نمى دهد و بايد بگويم استقلال اين روزها فوتبال بازى مى كند و على اصغرى بازى نمى كند.

او در مورد وضعيت اردوى استقلال در قطر و حضور ٢ بازيكن جديد در تيم ادامه داد: هافبك جديدى كه جذب كرديم هنگام انجام تست هاى پزشكى از ميله بارفيكس زمين خورد كه همين موضوع باعث شد پايش آسيب ببيند و به بازى بعد نمى رسد. اين بازيكن به دربى هم نمى رسد اما تيام در حال هماهنگ شدن با بازيكنان تيم است و به دربى مى رسد.

افتخارى درباره اينكه آيا جلسه بليت فروشى بازى دربى در فدراسيون داشته اند يا خير گفت: جلسه اى در مورد بليت فروشى نداشتيم.

 مدير عامل استقلال در مورد وضعيت مهدى قائدى بيان كرد: ان شاالله اين هفته قائدى را به تهران انتقال مى دهيم و پزشكان در آخرين صحبت ها اعلام كردند تا ١٢ روز نبايد مهدى را تكان دهيم و سپس پرواز كند. ادامه درمان قائدى زير نظر ماست.

 افتخارى در مورد تمديد قراداد شفر گفت: ما بايد همانند خود آنها حرفه اى برخورد كنيم و اگر بخواهيم در فشار اين كار را انجام دهيم تا حدودى سر ما كلاه مى رود. من خودم وقتش را مى دانم و همان طور كه آوردمش به استقلال در زمان مناسب هم قرارداد شفر را تمديد مى كنم و چون با او توافق كرديم و شرايطى را لحاظ كرديم به همين منظور در صورت تحقق شرايط لازم قرارداد را مى بنديم.

 او در مورد اينكه آيا با نگه داشتن شفر اعتبارات لازم را براى فصل آتى داريد يا خير گفت: اعتبارات لازم را داريم، مگر امسال كم براى باشگاه اعتبار گذاشتيم.

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری درباره قرارداد شفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار