امام جمعه سنندج گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر دشمنان نظام وانقلاب را ازنیت شومشان مایوس و ناامید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که درمسجدجامع این شهر برگزارشد باتقدیر از حضور حماسی وگسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت : این حضور گسترده یاس و ناامیدی را به جبهه دشمن القا کرد.

وی افزود: دشمنان طی چهار دهه از انقلاب اسلامی همواره کوشیده‌اند بین مسلمانان اهل سنت و اهل تشیع در ایران تفرقه بیاندازند، اما همواره با ناامیدی به سنگرهای خود برگشته‌اند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: دشمنان با سلاح تفرقه به جنگ با ملت ایران آمده‌اند و ملت ایران به خوبی می‌دانند که توطئه‌های دشمنان پایان ندارد لذا هر سال در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی همه توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان را نیز خنثی می‌کنند.

ماموستا خدایی گفت: این حضور گسترده نشان از احساس مسولیت ملی و دینی کردستانی‌ها و شایسته والاترین تقدیرهاست.
وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن تمامی توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان را خنثی کرد، اذعان داشت: ملت ایران مستحکم‌تر از هر زمانی در برابر دشمنان ایستاده‌اند و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته با اشاره به احکام طهارت در آموزه‌های اسلامی بر توجه بیش از پیش مسلمانان نسبت به موازین شرعی تاکید کرد.

ماموستا خدایی در پایان با انتقاد از برخی خانواده‌ها در خصوص نگهداری حیواناتی که از نظر آموزه‌های اسلامی از نجاسات محسوب می‌شوند، اظهار کرد: باید این فرهنگ غیر اسلامی کنار گذاشته شود و خانواده‌ها نسبت به این امر دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ م/پ

راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان راخنثی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.