مهمترین اخبار و رویدادهای شورای شهر تهران از بیست و یکم تا بیست و ششم بهمن ماه را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

مخالفت‌ خلیل‌آبادی با پیشنهاد گرفتن هزینه واقعی مترو از مردم

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران گفت: من با گرفتن هزینه واقعی مترو از مردم مخالف هستم‌، زیرا باید کاری کنیم تا مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تشویق شوند.

 

 غول ترافیک، ماحصل در آمد زایی هایپر مارکت ها از پارکینگ

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران گفت: رفتار برخی از فروشگاه‌ها در گرفتن هزینه پارکینگ برای خرید کمتر از 50 هزار تومان با فلسفه ایجاد فروشگاه‌های بزرگ مغایر است چرا که این گونه محدودیت‌ها و گرفتن حق‌الزحمه برای پارکینگ و ایجاد محدودیت برای خرید مشتریان، مشکلاتی را در شهر به وجود می‌آورد که مهمترین آن مجبور شدن شهروندان برای پارک در حاشیه بزرگراه‌ها است.

 

افزایش 20 میلیارد تومانی بودجه ایمنی اماکن

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری آیتمی تحت عنوان افزایش ایمنی اماکن در برابر سوانح طبیعی را بررسی کردیم،گفت: در لایحه بودجه 140 میلیارد ریال که برای این موضوع بود را به 200 میلیارد ریال افزایش دادیم.

 

مخالفت صدراعظم‌ نوری با مصوبه کاهش 30 میلیارد تومانی بودجه پارک پردیسان

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران گفت: متأسفانه اعضای شورا به مصوبه‌ای رأی دادند که بر اساس آن 30 میلیارد تومان از بودجه پارک پردیسان کاهش می‌یابد.

 

دریافت هزینه پارک خودرو در فروشگاه‌های بزرگ غیر منطقی است

سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران گفت: طبقه بندی مشتریان بر حسب میزان خرید برای استفاده از پارکینگ‌ در فروشگاه های بزرگ کاری غیر منطقی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار