خطیب جمعه شهرستان بهشهر گفت:ایجاد یاس و ناامیدی در مردم خطرناکترین توطئه دشمن است.

خطرناکترین توطئه دشمن ایجاد یاس ناامیدی در مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام سید عربعلی جباری خطیب جمعه شهرستان بهشهر در خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته به ویژگی‌های مردم انقلابی اشاره کرد و گفت: قیام امام قیامی حق و حقیقت بود و عده‌ای که به عنوان اصحاب وانصار انقلاب کنار امام قرار گرفتند مردمی محکم و نفوذ ناپذیر و شجاع بودند.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی، حرکت‌مردم و هدایت‌های امام و رهبری بر حق است افزود: ایجاد یاس و ناامیدی در مردم خطرناکترین توطئه دشمن است؛ دشمن می‌خواهد مردم را مایوس کند و با سرمایه گذاری، فضای مجازی و القای شبهات جلوی حرکت بالنده و پویای انقلاب را بگیرد.

امام جمعه شهرستان بهشهر گفت: پس از راهپیمایی شکوهمند مردم اکنون استقامت در راه وظیفه مردم است؛ رستگاری و مقابله با عوامل نفوذی در پرتو استقامت و پایداری امکان پذیر است.

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه رستگاری، پیروزی و کامیابی به برکت استقامت است افزود: اینکه به تعدادی از فرزندان بی گناه خط دهیم که علیه نظام‌چند شعار دهند که دردی را دوا نمی‌کند باید به مردم امید دهیم.

وی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌نشان داد که مردم عاشق نظام، انقلاب، روحانیت و رهبر هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر در بخشی از سخنانش به ضرورت اصلاح و ساماندهی خانواده و تسهیل در ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: آسان‌گیری ازدواج از سنت حسنه است که با آن بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود متاسفانه رسومات غلط مانند مهریه زیاد، جهیزیه کمرشکن و جشن‌های عروسی پرهزینه و گاه رقابتی در فرهنگ ما رخنه کرده که از اسلام نیست.

حجت الاسلام جباری افرود: ازدواج آسان و موفق مبتنی بر معرفت، محبت، عشق و دلدادگی و بر پایه اخلاق است.

وی گفت: در نماز جمعه‌ها باید از غم جوانان، اشتغال و ازدواج جوان سخن گفت: تا جوانان بدانند ائمه جمعه غم آنان را می‌دانند و به مسئولین هشدار داده می‌شود.

خطیب جمعه بهشهر گفت: راه آسان کردن امر ازدواج در افکار و اندیشه‌های ما و پای بندی به سنت اسلام است.
انتهای پیام/آ

توطئه دشمن  ابن بار از راه ناامیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.