یکطرفه شدن جاده چالوس عصر امروز / وضعیت ترافیکی جاده های مازندران

پلیس راه مازندران اعلام کرد جاده چالوس عصر امروز ۲۷ بهمن ماه از ساعت ۱۶ یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه شامل انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

وی افزود:آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی صبح و بعدازظهر  امروز در جاده هراز و سوادکوه ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۸ بهمن ماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چهار جاده اصلی چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر، این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار