فرمانده انتظامی خمينی‌شهر خبر داد:

دستگیری کلاهبردار تلفنی

فرمانده انتظامی شهرستان خمينی‌شهر از شناسايی و دستگيری کلاهبردار تلفنی که بیش از 58 میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان برداشت کرده بود خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی جعفری‌نژاد در تشریح خبر دستگیری کلاهبردار اینترنتی اظهار داشت: با طرح شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز با شگرد کلاهبرداری تلفنی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : شاکی در تحقیقات اولیه بیان کرد که با تماس تلفنی فردی ناشناس مبنی بر این‌که «شما مبلغ 5 میلیون تومان برنده شده‌اید»، فریب خورده و با هدایت فرد به پای دستگاه خودپرداز طی چند مرحله تراکنش در مجموع مبلغ 58 میلیون ریال از کارت عابر بانک به حساب فرد کلاهبردار انتقال داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: مأموران اداره مبارزه با جرایم پلیس آگاهی شهرستان خمینی‌شهر با به کارگیری روش‌های تخصصی، متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده با مشاهده مدارک مستدل و غیرقابل انکار، به خرید چندین سیم‌کارت برای کلاهبرداری و برداشت مبلغ 58 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی فرد شاکی اعتراف کرد.

جعفری‌نژاد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی ضمن هشدار در خصوص برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی کاربران، از شهروندان خواست فریب کلاهبرداران پیامکی و تلفنی را نخورند و تحت هیچ شرایطی اطلاعات بانکی خود را در اختیار کلاهبرداران قرار ندهند و در پی وعده و وعید آن‌ها، به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه نکنند؛ همچنین برای دریافت جایزه به هیچ عنوان نیاز به مراجعه به دستگاه خودپرداز نیست و نباید هیچ عملیات بانکی از سوی فرد انجام شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار