دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همایش کشوری یادگیری الکترونیکی بار دیگر نام آور شد.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر مجید رضا فرخی رییس دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در این همایش و در بخش جشنواره سلامت و یادگیری در نظام‌های الکترونیکی (سینا)، ۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و پذیرفته شدند که از میان این آثار دو اثر حائز رتبه برتر شدند.

وی اظهار کرد: رتبه برتر جشنواره سینا در بخش نرم افزار با موضوع محتوای الکترونیکی تشخیص و درمان اختلال وسواسی جبری و رتبه برتر جشنواره سینا در بخش کتاب الکترونیکی با موضوع محتوای درس میکروب شناسی از افتخارات این دانشکده مجازی است.

فرخی بیان کرد: معرفی بانک نمونه‌های بالینی به عنوان زیرساخت الکترونیکی مدیریت دانش بالینی در بخش وب سایت و انتخاب پوستر برتر تحلیلی بر اولین مدرسه تابستانی کشوری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی، دیگر دستاورد‌هایی بود که دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این رویداد ملی است.

وی افزود: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره، میتوانند به وب سایت نهمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی به نشانی http://cong-elearning۹.mums.ac.ir/fa و وب سایت دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی به نشانی http://vu.sums.ac.ir مراجعه کنند.

نهمین همایش کشوری یادگیری الکترونیکی به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.
انتهای پیام/ر

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همایش یادگیری الکترونیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار