معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا نمونه مجموعه‌ای است که بانوان در رأس آن‌ها حضور دارند و عملکرد خوبی داشته‌ است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا شعبانی‌بهار امروز در مجمع سالیانه فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در اصفهان اظهار کرد: رئیس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا باید برای خدمت‌رسانی به بخشی از جامعه که نیاز به خدمت‌رسانی دارند، کمک کند.

وی افزود: این فدراسیون را می‌توان به عنوان یک فدراسیون نمونه‌ای که بانوان در رأس آن هستند و عملکرد خوبی را دارند، دانست و از این فضایی که در این فدراسیون ایجاد شده است، تشکر می‌کنم.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خطاب به اعضای فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء خاطرنشان کرد: کار شما با ماهیت کار سایر فدراسیون‌ها متفاوت است و شما ویژگی خاصی دارید که با بیماران خاصی در ارتباط هستید و باید انگیزه والایی داشته باشید.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در موضوع ساخت و ساز از بهترین‌های کشور است و البته مدیر آن باید به ورزش همگانی بیشتر توجه داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

مجمع سالیانه فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.