دروازه بان استقلال خوزستان گفت: بازی با پرسپولیس به هیچ وجه مهم نیست و خودمان مهم‌تر از همه هستیم و اگر پول ندهند مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم.

شیخ ویسی: بازی با پرسپولیس مهم نیست/ پول ندهند بازی نمی‌کنیم!/ رختکن تیم مان دوش ندارد!وحید شیخ ویسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان از تمرین کردن بیان کرد: امروز صبح ( پنج شنببه ) تمرینات را آغاز کردیم و سپس جلسه ای با مدیرعامل باشگاه جلسه داشتیم و در آن نشست، سلطانی مدیرعامل باشگاه گفت پولی نداریم به شما بدهیم و این درحالیت که وقتی مالک جدید ( موسوی ) به باشگاه آمد، به ما قول دادند شرایط بهتر می شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و شرایط تغییر نکرد. مدیرعامل به اعضای باشگاه گفت، درحل حاضر پولی نداریم به شما بدهیم و به همین دلیل بازیکنان تصمیم گرفتند تا اعتصاب کنند.

او افزود: بازی با پرسپولیس به هیچ وجه مهم نیست و خودمان مهم تر از همه هستیم چون نزدیک عید است و هیچ پولی نداریم. هیچ کس جواب ما را نمی دهد و دیگر از این وضعیت خسته شدیم و امیدوارم مسئولان فکری به حال تیم ما و بازیکنان کنند. اگر حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود، چرا بازی نکنیم اما در غیر این صورت حاضر به مسابقه نمی شویم و به هیچ عنوان هم برای ما اهمیتی ندارد.

شیخ ویسی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه بیان کرد، پول نداریم که بدهیم و ما هم که تاکنون بدون پول بازی کردیم، تصمیم گرفتیم تا از حالا به بعد دیگر بازی نکنیم. برخی از بازیکنان پول شهریه دانشگاه، رفت و آمد به محل تمرین و ... ندارند و قرار بود من نیم فصل از استقلال خوزستان بروم اما مسئولان و مدیران به ما گفتند این مبلغ قرارداد چیزی نیست و کامل پرداخت می کنیم که متاسفانه هنوز این اتفاق رخ نداده است. من به هیچ عنوان برای خودم ناراحت نیستم و حتی سعید زارع هم که مصدوم بود، پول بلیت هواپیما و MRI  را ندادند و نمی دانم این وضعیت می خواهد تا چه زمانی ادامه پیدا کند.

دروازه بان استقلال خوزستان در خصوص طلبش از این باشگاه بیان کرد: بازیکنان و مربیان تیم که در سال گذشته فعالیت داشتند، وکیلی را به خدمت گرفتند و قرار شد تا او وضعیت طلب مان را پیگیری کند. در جریان کامل اتفاقات رخ داده نیستم اما فکر می کنم وکیل، حکم توقیف اموال باشگاه را گرفته است.

او خاطرنشان کرد: رختکن تیم لیگ برتری استقلال خوزستان دوش حمام ندارد و وقتی به مسئولان می گوییم، آنها نامه می خواهند، دوش چه نامه ای دارد که ما بخواهیم بنویسیم؟ مشکلات تیم خیلی زیاد است اما نمی خواستیم باز کنیم و منتظر بودیم تا مشکلات حل شود که دوستان لطف کردند، گفتند پول نداریم که به تیم تزریق کنیم!

اظهارات شیخ ویسی درباره وضعیت استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار