سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چادگان ،ساماندهی خانه مسافر و راهنمایی گردشگران را از اولویت‌های این اداره در شهرستان چادگان برشمرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نورالله عبداللهی امروز در جلسه کارگروه اسکان و رفاه شهرستان چادگان با تأکید بر اهمیت صنعت گردشگری بر اقتصاد مردم این شهرستان اظهار کرد: ساماندهی خانه مسافر و راهنمایی گردشگران از اولویت‌های اصلی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چادگان است.

شهردار چادگان نیز در این جلسه خواستار تهیه طرح جامع گردشگری شد و گفت: ساماندهی پارک شهر چادگان در بیشه‌زارهای معروف به «بی‌بی زینب» از اولویت‌های کاری شهرداری است که خواستار کمک سایر نهادها به خصوص دهکده زاینده‌رود در این زمینه هستیم.

نادر نجاری همچنین از آمادگی شهرداری چادگان برای همکاری با سایر اعضای کارگروه جهت ساماندهی اسکان گردشگران این شهر خبر داد.

سید حسن معین‌فر به نمایندگی از دهکده فرهنگی تفریحی زاینده‌رود چادگان به ساماندهی ویلاهای استیجاری دهکده در قالب یک شرکت تعاونی اشاره کرد و اذعان داشت: دهکده زاینده‌رود چادگان از صبح تا عصر از گردشگران آزاد بدون هیچ‌گونه محدودیتی پذیرش می‌کند.

با نظر اعضای کارگروه شرکت تعاونی شهرداری چادگان به عنوان مجری خانه مسافر شهر چادگان برای سال 97 انتخاب و مقرر شد نظارت بر خانه‌های مسافر و اسکان نیز به مجموعه‌ای از نمایندگان کارگروه مذکور سپرده شود؛ همچنین کارگروه تعیین نرخ و درجه‌بندی خانه‌های مسافر تشکیل خواهد شد و خانه‌های مسافر، مدارس شهرستان، ویلاهای شهرداری و دهکده عمران زاینده‌رود چادگان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کمیته اسکان و رفاه شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار