بهمن کامیار گفت: باید دید طبق قوانین تا چه حد سرمایه‌گذاری مردم در فیلم‌ها امکان‌پذیر است؛ به نظر من شرایط برای این کار فعلا مهیا نیست.

به نظرم تشکیل بورس سینمای ایران فعلا میسر نیستبهمن کامیار تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره صحبت های محمد مهدی حیدریان مبنی بر بورس سینمایی و سرمایه گذاری مردم در فیلم های مورد علاقه خود، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اول باید دید طبق قوانین بورس قادر به انجام چنین کاری هستیم یا نه. در غیر این صورت این حرف‌ها در حد ادعاست.

وی افزود: با برداشت و اطلاعاتی که من از قوانین بورس دارم، این کار به سادگی و راحتی قابل اجرا نیست؛ چون تا زمانی که تهیه کننده ها شرکت و کمپانی نداشته باشند امکان ارایه محصولاتشان به بورس را ندارند.

این کارگردان ادامه داد: برای ورود به بورس باید یکسری تشریفات رسمی و قانونی رعایت شود تا به عنوان شخص، شرکت، کمپانی و... معتبر شما را قبول کنند. از سویی برای ورود به بورس به بحث شفافیت های مالیاتی، اداری، سهامداری و ... به عنوان مقدمات کار نیاز است.

کامیار در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد: به نظر من در شرایط فعلی قادر به ورود به بورس نیستیم؛ چون دفتر فیلمسازی و تهیه کننده ای که شرایط لازم را داشته باشد نداریم.

انتهای پیام/

 

اظهار نظر یک تهیه کننده درباره بورس سینمایی

 

برچسب ها: سینمای ایران ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.