حجت الاسلام کلانتری گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تک جنسیتی کردن دانشگاه آزاد نداریم.

ضرورت توجه جدی به قانون عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد / برنامه خاصی برای تک جنسیتی کردن دانشگاه آزاد نداریمحجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مسئله عفاف، حجاب و پوشش به نظرم با هم مرتبط و در دانشگاه مهم تلقی می‌شود، برای این‌ موضوعات قطعا قانونی داریم و این قانون از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به دانشگاه‌ها اعلام شده که آنها موظف هستند بر اساس آن عمل کنند.

تلاش برای احیاء قانون عفاف و حجاب در  دانشگاه  آزاد

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم قانون عفاف و حجاب در فضای دانشگاه احیاء شود، مطرح کرد: تلاش مدیران هم باید این باشد که محیط دانشگاه را به یک فضای سالم و بدون حاشیه تبدیل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در خصوص تک جنسیتی کردن دانشگاه آزاد، تصریح کرد:‌ در حال حاضر چنین برنامه‌ای در دانشگاه آزاد مطرح نیست البته برخی از واحدهای این دانشگاه از اول تک جنسیتی بودند ولی برنامه جدیدی در این رابطه اتخاذ نشده است.

وی یادآور شد:‌ مسئله جدی گرفتن پوشش در حدی که مقبول فضای علمی و آموزشی دانشگاه باشد قطعا مورد توجه است و ان شاءالله در این باره برنامه‌هایی اتخاذ و به دانشگاه‌ها ابلاغ می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار