آیت الله علی اکبر رشاد، در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدرضا تقوی دامغانی را به عنوان نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد و کشاورزی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس شورای حوزه‌های علمیه تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت الله علی اکبر رشاد موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شورای حوزه های علمیه استان تهران، در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدرضا تقوی دامغانی را به عنوان نماینده ی مکرم ولی فقیه در وزارت جهاد و کشاورزی تبریک گفتند.

 متن کامل پیام ایشان بدین شرح است:

 دانشمند دردمند، خطیب ادیب، حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدرضا تقوی دامغانی- دامت برکاته

نماینده ی مکرم ولی فقیه در وزارت جهاد و کشاورزی

سلامٌ علَیکُم بِما صَبرتُم فَنِعمَ عُقبیَ الدّار

خدمات شایان و درخشان حضرت مستطاب عالی، طی چهار دهه در ساحات و سنگرهای مختلف، هرگز از خاطر آحاد مومن و قدرشناس ایران اسلامی نخواهد رفت. اکنون نیز تشخیص صائب نیابت عامه ی بقیه الله الاعظم(عج)، زعیم حکیم امت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظلله الوارف)، عرصه ی خدمت خطیر دیگری را فراروی آن جناب قرار داده است. بی شک به سرانگشت تدبیر، این فرصت فرخنده را به مجالی مغتنم برای ارتقاء شؤون و امور این حوزه ی مهم در راستای تحقّق منویات منوّر رهبر فرهیخته ی انقلاب اسلامی برای توسعه ی خودکفایی کشور تبدیل خواهید فرمود.

اینک: ضمن عرض تهنیت صمیمانه، از بارگاه بلند باری برای جناب عالی سلامت و توفیق روزافزون مسألت دارم.

 رئیس شورای حوزه های علمیه ی استان تهران

علی اکبر رشاد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سخن بزرگان ، احادیث ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار