علی کریمی در کانال تلگرامی خود برای مناظره با کارلوس کی روش اعلام آمادگی کرد.

آمادگی علی کریمی برای مناظره با کارلوس کی روشبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از این که علی کریمی در مناظره تلویزیونی با محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال به برخی از شرایط تیم‌ ‌ملی فوتبال، اعضای کادر فنی و اردوهای این تیم ایراد گرفت، کارلوس کی‌ روش در واکنش و در پیامکی سخنان علی کریمی را "بزدلانه" توصیف کرد که در این راستا علی کریمی نیز در برنامه نود واکنش تندی به این پیامک سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال نشان داد.

پس از مناظره علی کریمی در برنامه نود اظهاراتش علیه سرمربی تیم ملی، کارلوس کی روش در جلسه‌ای با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ضمن گلایه از انتقادات مطرح شده درباره تیم‌ ‌ملی درخواست کرده تا در یک برنامه تلویزیونی پاسخ اظهارات علی کریمی را بدهد.

علی کریمی در واکنش به درخواست کارلوس کی روش برای حضور در برنامه تلویزیونی و پاسخ به اظهارات او در کانال تلگرامی اش خواست تا وی نیز در این برنامه حضور داشته باشد.

آمادگی علی کریمی برای مناظره با کارلوس کی روش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
واقعا برای بازیکن سابق تیم ملی جای تاسف داره. ای کاش یه کمی می رفت دنبال علم تا بتونه لااقل صحبت کردن یاد بگیره. دنبال چی میگرده معلوم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
کریمی چرا مثل بچها رفتار میکنه یه کم شخصیت داشته باش به خدا از رو دلسوزی بهت میگم حرمت خودت رو نگه دار با این کارا خودت رو خراب میکنی چون نه مدرک داری نه حرف زدن بلدی
Germany
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
آخه این کارا قبل از جام جهانی برای چیست؟ برای این نیست که در گروهی قرار داریم که ممکن است رکورد گلهای خورده تاریخ ایران را بشکنیم و نیاز به بهانه داریم تا بگوییم تقصیر این و آن بود؟
Netherlands
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
علی کریمی ایول داری
آخرین اخبار