معاون برکنار شده سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان گفت که اسناد کافی از فساد در ارگ ریاست جمهوری در دست دارد.

معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان تهدید به افشاگری علیه «ارگ» کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، معاون برکنار شده سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان گفت که اسناد کافی از فساد در ارگ ریاست جمهوری در دست دارد.

نجیب الله آزاد، معاون برکنار شده سخنگوی ریاست جمهوری در یک نشست خبری گفت که حلقه خاصی در ارگ به فساد گسترده و تعیینات خود خواسته دست می‌زند.

آقای آزاد افزود: یک حلقه خاص در ریاست جمهوری زیر فشار قرار می‌گرفت تا در صحبت با رسانه‌ها، موارد مثبت فعالیت‌های حکومت را برجسته کند.

معاون برکنارشده سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان ادامه داد: در ارگ ریاست جمهوری فساد گسترده توسط حلقه ای خاص صورت می‌گیرد و در تعیینات، روابط بر ضوابط حاکم است و از این فساد اسناد کافی دارم که آن را با رئیس جمهور شریک کرده‌ام و به زودی با رسانه‌ها نیز شریک خواهم کرد.

وی از این حلقه خاص نام نگرفت و در مورد ادعای فساد نیز هیچ گونه معلوماتی ارائه نکرد؛ اما تاکید ورزید که زیر فشار همین حلقه خاص مجبور به استعفا شده است.

آقای آزاد اضافه کرد: حدود ۹ ماه در دفتر سخنگوی ریاست جمهوری کار کرده است؛ اما در این مدت اکثر اوقاتش را صرف دفع اتهامات و توطئه‌های علیه خودش کرده است.

به نوشته دری نیوز، این اظهارات در حالی بیان می‌شود که شاه حسین مرتضوی، سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری صبح امروز اعلام کرد که آقای آزاد به دلیل غیبت دراز مدت از کار برکنار شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار