کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی به ۱۱۰ واحد متخلف سموم غیرمجاز در قائم شهر تذکر دادند.

مجید جعفری مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در زمینه توزیع و فروش میوه‌ های قاچاق و سموم غیرمجاز، توسط کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و اکیپ نظارتی شهرستان قائم شهر در ۱۰ ماهه امسال، ۲۴۰ مورد بازدید از فروشگاه‌های سموم نباتی، واحد‌های تره بارفروشی و سورتینگ این شهرستان انجام شد که ۱۶۵ مورد مربوط به فروشگاه‌های سموم نباتی و واحد‌های تره بارفروشی و ۷۵ واحد سورتینگ  بود.

وی با بیان اینکه در این بازدید‌ها نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی حضور دارند، افزود: ۹۰ مورد تذکر شفاهی و ۲۰ مورد تذکر کتبی به این واحد‌ها داده شد که در صورت تکرار موارد در بازدید‌های  بعدی نسبت به پلمپ این واحد‌ها اقدام می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه سه واحد فروشگاه عرضه سموم نباتی در ۱۰ ماهه  امسال در این شهرستان پلمپ شد، گفت: سه واحد فروشگاه عرضه سموم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی کشف یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم کود غیر مجاز، ۲۲ کارتن گرانول به ارزش ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، ۲۸ دستگاه سمپاش ۱۰ لیتری به ارزش ۵۰ میلیون و ۴۰۰ هزارریال، ۸ عدد ماسک خارجی به ارزش ۴۰ هزار ریال، ۱۱۹ برگ چسب موش به ارزش ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال را برخی از اقدامات این مدیریت در ۱۰ ماهه  امسال برشمرد.

انتهای پیام/ م

۱۱۰ واحد متخلف سموم غیرمجاز در قائم شهر زیر ذره بین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.