مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری تبریز خبرداد.

احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در بازدید از روند احداث پردیس سینمایی در مجتمع ستاره‌باران تبریز گفت:‌ احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری و افزوده شدن چندین سالن به ظرفیت سینمایی استان نیز بر اساس نیاز جامعه به شکل‌گیری محیط‌های چند‌منظوره فرهنگی انجام شده است.

چهره تبریز در سال‌های اخیر، از منظر فرهنگی بسیار تغییر کرده و امروز شهری که هویت آن با نام فرهنگ گره خورده، بیش از گذشته نیازمند ترقی در حوزه فرهنگ و هنر است و این امر ضرورت ورود بخش خصوصی به این حوزه‌ را دوچندان می‌سازد.

وی، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم مجموعه‌های خصوصی در حوزه‌ی فرهنگ را زمینه‌سازی برای توسعه‌ی فرهنگ عنوان کرد و گفت: با آغاز به کار بخش خصوصی در حوزه‌ فرهنگ و هنر، تعامل فعالان این حوزه بیشتر شده و ورای این تعامل و همفکری، خروجی آن رونق فعالیت‌های هنری و فرهنگی و تولید محتواست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:‌ احداث پردیس‌های سینمایی در مجتمع‌های تجاری و افزوده شدن چندین سالن به ظرفیت سینمایی استان نیز بر اساس نیاز جامعه به شکل‌گیری محیط‌های چند‌منظوره فرهنگی انجام شده است.

وی تاکید کرد: رونق‌گیری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر باعث می‌شود مردم در آفریدن فضایی که خود را به آن نیازمند می‌بینند، سهیم شوند و بدین‌ترتیب مشارکت اجتماعی افزایش یابد و از رهگذر آن سرمایه‌گذاری اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر شکل گیرد.

با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان سینمایی کشور چندین پردیس سینمایی در مجتمع‌های تجاری تبریز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

احداث پردیس سینمایی در مجتمع ستاره‌باران تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.