مدیر اداره برق نیکشهر گفت: ۸۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در کیفیت بخشی به خدمات و برطرف کردن مشکلات مناطق روستایی و شهری در حوزه برق این شهرستان امسال هزینه شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمودرضا اکبری مدیر اداره برق نیکشهر اظهار داشت: ۸۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در کیفیت بخشی به خدمات و برطرف کردن مشکلات مناطق روستایی و شهری در حوزه برق این شهرستان امسال هزینه شده است.

اکبری ادامه داد: در مجموع ۵۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۱۰۰ دستگاه ترانسفورماتور و ۴۹ دستگاه تجهیزات در حوزه بهبود کیفیت برق در شهرستان نیکشهر نصب شده است.

وی افزود: در طول چند ماه اخیر ۴۴ تابلو توزیع ترانس‌های فاقد تابلو، ۱۸ دستگاه پست کم تلفات سی سی پریوم و سه دستگاه بوستر در مناطق شهری و ۲ سری بوستر در محدوده بخش بنت نصب شده است.

وی بیان کرد: انجام پروژه توسعه برق شهری و روستایی، توسعه برق در مناطق روستایی بنت و توابع، کاهش طول شبکه‌های فشار ضعیف، رفع افت ولتاژ‌های برق در شهر و روستا، برقرسانی به روستا‌های فاقد برق واصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده روستایی محله خیر آباد دسک از دیگر اقدامات در حوزه برق است.

وی گفت: ۲ مدیریت برق در شهر نیکشهر و اسپکه مرکز بخش لاشار این شهرستان فعالیت می‌کنند.

 شهرستان نیکشهر بیش از ۳۸ هزار اشتراک برق خانگی، کشاورزی، تجاری وغیره دارد.

انتهای پیام/ع

 برق رسانی به روستاهای نیکشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار