کارگاه "عکاسی پرتره در یک نگاه " در قالب کارگاه انتقال تجربه درحوزه هنری آذربایجان غربی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، تعریف عکاسی پرتره, پرتره محیطی, پرتره در نقاشی, نور رامبرانت , تاریخ عکاسی پرتره و معرفی عکاسان برتر و تاثیرگذار این نوع از عکاسی از موضوعاتی بودند که در این کارگاه مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

 نورپردازی  درعکاسی پرتره , انواع لنز و تاثیر آنها در عکاسی و ادیت کردن عکس از دیگر موضوعاتی بودند که در قالب کارگاه «عکاسی پرتره در یک نگاه » توسط وحید رضوی تحلیل شدند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی هدف اصلی از برگزاری کارگاههای هنری را انتقال دانش و  تجارب هنری اساتید هنرمند به هنرجویان و آشنایی با سبک ها و شیوه های نوین در تولید آثار هنری بیان کرد.

 احد هوشمند قره باغ افزود : معرفی نسل جدید از مدرسان و اساتید هنری و ایجاد زمینه و بسترهای لازم در راستای ارائه و انتقال مفاهیم هنری در قالبی نو و امروزی از دیگر اهداف حوزه هنری در برگزاری مجموعه کارگاههای هنری در قالب کارگاه انتقال تجربه است.

در همین راستا , پیش از این, واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری آذربایجانغربی کارگاههای مختلف فرهنگی هنری را دررشته های مختلف هنری از جمله فیلمسازی , عکاسی , فرهنگ عامه و ادبیات و اخلاق هنر طی سال جاری برگزار کرده بود.

انتهای پیام/ا

 کارگاه یکروزه"عکاسی پرتره " 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.