سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، از آغاز طرح تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

آغازطرح نظارت بر تاسیسات گردشگری آذربایجان شرقی در آستانه نوروز جهانی 97به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛"فرشاد رستمی" سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی،گفت: این طرح را کمیته نظارت و ارزیابی واحدهای اقامتی در انجمن حرفه ای مراکز اقامتی استان تا هفتم اسفند اجرا میکند.


وی افزود: در راستای حمایت از انجمن حرفه ای مراکز اقامتی استان ، با تفویض امر نظارت بر واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری اعم از هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، خانه مسافر، کمیته نظارت و ارزیابی واحدهای اقامتی به عنوان بخشی از اختیارات انجمن فوق تشکیل شد.


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد : این کمیته در طول اجرای طرح با بررسی و ارزیابی واحدهای مذکور با تکیه بر روشهای تخصصی و حرفه ای خود بر رفع نواقص تجهیزاتی، خدماتی و نیروی انسانی، تاکید خواهد داشت.


وی اضافه کرد: در صورت وجود کاستی در تجهیزات واحدها، خدمات و نیروهای انسانی، کمیته مذکور ضمن راهنمایی های تخصصی لازم، زمان مقرر را جهت رفع نواقص اعلام و خواستار اقدام موثر از سوی واحدهای ذیربط خواهد بود تا در آستانه نوروز جهانی 97 تبریز، نسبت به ارائه خدمات مطلوب براساس استانداردهای لازم به گردشگران با کمترین میزان خطا و جلب رضایت به مسافران اقدام شود.


رستمی خاطرنشان کرد: در پایان مهلت مقرر اعلامی ، بازدیدهای نظارتی عالی از واحدهای اقامتی از سوی کارشناسان معاونت گردشگری بصورت انفرادی یا در صورت لزوم به صورت مشترک با سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط نیز صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/خ

 

 تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری آذربایجان شرقی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.