دهه فجر امسال که آغاز چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده حال و هوای خاصی به این ایام داده و لزوم پرداخت مناسب و شایسته به این موضوع را دوچندان کرده بود .

صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام دهه فجر پربارتر از سال های گذشتهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صداوسیمای مرکز زنجان امسال سعی کرد برنامه ریزی متفاوت تری نسبت به سالهای گذشته انجام داده و ویژه برنامه های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده بود تا بتواند خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان را در مدت چهل سال گذشته ارائه نماید .
معاونت صدای مرکز ویژه برنامه های مختلفی از جمله انقلاب حماسه سی ، رادیو انقلاب ، وقایع انقلاب، دستاورد ، نمایش و .... را برای این ایام تدارک دیده بود و هر کدام با موضوع خاص انقلاب اسلامی را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دادند . در این ایام سایر برنامه های روتین رادیو استانی نیز اکثر مدت زمان خود را به این ایام اختصاص دادند .
رادیو استانی همچنین در یوم الله 22 بهمن ویژه برنامه «خیابان امام» را به صورت زنده تدارک دیده بود که از ساعت 8/30 صبح تا 12 راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی زنجان را به صورت زنده پوشش داد .
در مجموع صدای استانی مرکز زنجان بیش از 5هزار 570 دقیقه برنامه با موضوع گرامیداشت ایام الله دهه فجر تولید ، تأمین و پخش نمود
 شبکه استانی سیما (اشراق) نیز برنامه ریزی خوبی را برای این ایام انجام داده بود  طلوع 40، فجر انقلاب ، واژه های انقلاب، دستاورد ، مستندهای بر مدار شتاب، سید عشق، گنجینه ، نگاه ، کلاس انقلاب و ... ویژه برنامه هایی بودند که شبکه اشراق برای دهه فجر تدارک دیده بود . 
علاوه بر این سایر برنامه روتین و تأمینی سیما نیز حال و هوای این ایام را به خود گرفته بودند .
معاونت سیما در مجموع بیش از 12هزارو 400 دقیقه برنامه برای پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید ، تأمین و پخش کرد که حاصل زحمات شبانه روزی همکاران سیما بود .
معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونتهای تولیدی نقش بسزایی در گرامیداشت دهه فجر ایفا کرد . خبرگزاری مرکز زنجان در این ایام سعی کرد با بهره گیری تامی امکانات موجود، رویدادها ، افتتاح ها و مراسمات این دهه مبارک را به طور کامل پوشش دهد .

پخش گزارش های مختلف از خدمات نظام جمهوری اسلامی در سطح استان، حضور فرمانداران شهرستانها در بخش خبری 23 سیما جهت بیان پیشرفتهای صورت گرفته در سطح شهرستانها ، از اقدامات صورت گرفته در معاونت خبر مرکز در این ایام بود . 
ویژه برنامه «گام چهل» یکی دیگر از برنامه خبر بود که هر شب به صورت زنده با حضور مسئولین استانی به بررسی خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت کرد .
معاونت خبر نیز جمعاً 760 دقیقه در این دهه عملکرد داشت .
در مجموع صداوسیمای مرکز زنجان به صورت شبانه روزی  تلاش کرد تا بتواند در حد وسع و توان در راستای تبیین و اطلاع رسانی دستاوردهای چهل ساله این نظام عمل نموده و با ایجاد امید، نشاط و خودباوری در جوانان در مسیر اعتلای میهن اسلامی مان عمل نماید.

انتهای پیام/ن

تولید، تأمین و پخش بیش از ۱۸هزار۷۵۰ دقیقه برنامه در ایام الله دهه فجر از صدا و سیمای مرکز زنجان

برچسب ها: دهه فجر ، صدا وسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.