کتابخانه علی‌اکبر محبوبی در روستای گردکوه شهرستان مهریز با حضور معاون استاندار، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمد علی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار در حاشیه افتتاح كتابخانه علی‌اکبر محبوبی به ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و نیز ضرورت گسترش فضاهای کتابخانه‌ای در مناطق روستایی نيز تأکید کرد .

محمد رستگاری فرماندار مهريز نیز ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب و قدردانی از همت والای خیر اين كتابخانه برای تجهیز و راه‌اندازی آن، خواستار همکاری بیش از پیش خیرین با دولت در زمینه‌های عمرانی و گسترش مراکز فرهنگی در مناطق روستایی شد .

رقیه دوست فاطمی‌ها مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان نيز در ابتدای اين مراسم ضمن تشکر ویژه از همراهی معاون سیاسی امنیتی استانداری در برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان، بیان كرد: این کتابخانه با مساعدت مالی خیر و همکاری و همفکری شورا و دهیاری روستای گردکوه، با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان در زیربنای 180 متر مربع ساخت و تجهیز شده است .

وی یادآور شد: این کتابخانه با 1500 جلد کتاب دارای بخش‌های مختلفی مانند کودک، نشریات، مخزن، مرجع و مرکز اطلاع رسانی است و با افتتاح کتابخانه، تعداد کتابخانه‌های روستایی شهرستان مهریز به شش باب کتابخانه رسید.

گفتنی است؛ برنامه قصه‌گویی در بخش کودک کتابخانه و تقدیر از خیر و اعضای شورای روستا از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

کتابخانه علی‌اکبر محبوبی در روستای گردکوه شهرستان مهریز با حضور معاون استاندار، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمع ديگری از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

لازم به ذکراست: کتابخانه علی‌اکبر محبوبی ششمین کتابخانه روستایی مهریز است.

انتهای پیام/ ی

کتابخانه علی‌ اکبر محبوبی در روستای گردکوه افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.