با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید رجائی و مدرسه ۳ کلاسه امید روستای درگه لطف اله در شهرستان نقده به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمدتقی سلطانی، مدیر آموزش و پروش نقده اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید رجائی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری، معاون اجرائی نوسازی مدارس استان و مسئولین شهرستان نقده به بهره برداری رسید.

وی گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۱۲ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۱۱۹ متر و با زیر بنای ۱۵۴۵ متر مربع احداث شده است.

مدیر آموزش و پروش نقده افزود: مدرسه سه کلاسه خیرساز امید درگه لطف اله نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۰ میلیون تومان و با زیربنای ۱۱۴ مترمربع به بهره برداری رسید.

سلطانی اضافه کرد: این مدرسه که با حضور مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان، نایب رییس اتاق بازرگانی و شورای اداری شهرستان و انجمن خیرین مدرسه ساز افتتاح شد، با حمایت مالی اتاق بازرگانی استان و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و تحویل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نقده شد.

انتهای پیام/ن.م

افتتاح دو باب مدرسه در شهرستان نقده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.