مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گام اول را در لیگ قهرمانان محکم برداشتیم و نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افشین پیروانی درباره برتری پرسپولیس مقابل نسف قارشی ازبکستان در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این پیروزی را به اصحاب رسانه و هواداران تبریک می گویم. هرچند نسف قارشی تیم خوبی بود اما ما هم پرسپولیس و بهترین تیم ایران هستیم. اختلاف امتیازمان با تیم دوم لیگ‌ نشان می دهد توقع از پرسپولیس بالا است.

او ادامه داد: گام‌ اول را محکم برداشتیم و امیدوارم بتوانیم حریفانمان در بازی های بعدی به ویژه تیم متمول السد قطر را شکست دهیم و برای باشگاه افتخار کسب کنیم.

پیروانی درمورد استقبال نه چندان خوب هواداران پرسپولیس در این بازی گفت: برگزاری بازی در وسط هفته و بارندگی در این امر تاثیر داشت. شاید برخی هوادارانمان هم فکر کردند نسف قارشی تیم قوی ای نیست اما هیچ یک از بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا ساده نیست و در تمام دیدارها نیاز به حمایت هواداران داریم. انشالله دست به دست دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

او درمورد ارزیابی اش از وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. اختلاف امتیاز ما با سایر تیم های لیگ برتر نشان می دهد تیم پرقدرت و پرستاره ای هستیم. روز گذشته یکی از دوستان درباره قرار گرفتن ستاره روی پیراهن پرسپولیس پرسید که به او گفتم این تیم از پرستاره است. اگر دست به دست هم بدهیم می توانیم قهرمانی‌را کسب کنیم و اینکه خبرنگاران زیادی برای تهیه گزارش از بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده اند نشان می دهد حرف های زیادی برای گفتن داریم.

مدیر تیم پرسپولیس درمورد میزان آسیب دیدگی شجاع خلیل زاده توضیح داد: ابروی شجاع شکاف خورد و او را برای پانسمان و بخیه زدن به بیمارستان بردند.

پیروانی درباره برنامه سفر پرسپولیس به قطر گفت: فردا(چهارشنبه) یک بازی دوستانه داریم. پنج شنبه استراحت می کنیم و از جمعه برای بازی سخت و حساسی که باید مقابل السد انجام دهیم، آماده می شویم.

او درمورد دلیل غیبت محسن مسلمان در دیدارهای اخیر پرسپولیس و اینکه گفته می شود او به خاطر تمدید نکردن قراردادش در ترکیب قرار نمی گیرد، اظهار داشت: شما اطلاعی از تمدید نکردن مسلمان دارید؟ پرسپولیس تیم پرستاره ای است و تمام بازیکنان از خدا می خواهند در آن بازی کنند. پرسپولیس از لحاظ فنی تمام بازیکنان فعلی را می خواهد و مطمئن‌ باشید به همه احتیاج داریم. تمام بازیکنان ما را تیم های لیگ برتری و خارجی می خواهند و همه باید کمک کنیم در سال سختی که پیش رو داریم، نتیجه بگیریم. نیمکت نشینی مسلمان فنی است و باید از برانکو درباره این موضوع بپرسید چراکه من در آن دخالت نمی کنم.

انتهای پیام/

اظهارات پیروانی در مورد برتری پرسپولیس مقابل نسف قازشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار