رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:از اواخر روز سه‌شنبه و چهارشنبه در بیشتر مناطق استان احتمال توفان‌های لحظه‌ای وجود دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی ازاستقرار جوی ناپایدار در استان  حکایت دارد و بر این اساس برای امروز در اکثر نقاط استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش سبک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا با تقویت سامانه در بیشتر نقاط استان بارش در ارتفاعات، بارش برف و گاهی وزش باد شدید خواهیم داشت و اواخر روز سه‌شنبه و چهارشنبه در بیشتر مناطق استان احتمال توفان‌های لحظه‌ای وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تشریح کرد: از غروب سه‌شنبه شدت بارش‌ها از جنوب غربی و غرب استان افزایش پیدا  می کند و ادامه دارد و ازظهر چهارشنبه با خروج سامانه از شرق استان شدت وزش باد نیز کاهش می‌یابد در طول این مدت امکان طوفان‌های لحظه‌ای در غرب و در شرق همراه با گرد و غبار خواهد بود.

وی در خصوص روند دمای هوای استان خاطرنشان کرد: دمای هوا در اکثر مناطق استان یک تا 3 درجه افزایش خواهد داشت اما از ظهر چهارشنبه رو به کاهش می‌رود.

خدابخش درباره بیشینه و کمینه دما در اصفهان گفت: دمای هوای بیشینه در اصفهان 23 و کمینه هوا به 8 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی به گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان اشاره کرد و بیان داشت: گرم‌ترین مناطق استان چوپانان با 25 درجه سانتی‌گراد و سرد‌ترین قسمت بوئین میاندشت با دمای 3 درجه زیر صفر است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار