رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: کولاک شدید محور دندی - تخت سلیمان را فرا گرفت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد امینی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان اظهار داشت: کولاک شدید محور دندی - تخت سلیمان در محدوده انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان را فرا گرفته که سبب عدم دید کافی شده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی به بارش پراکنده باران و برف در محور‌های زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: در این محور‌ها نیز مه موضوعی دید افقی را کاهش داده است و رانندگان باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان وضعیت جوی در آزادراه زنجان - قزوین را همراه با بارش پراکنده باران عنوان کرد و افزود: محور ترانزیت زنجان - قزوین نیز بارانیست.

امینی با اشاره به بارش باران در آزادراه زنجان - تبریز و محور ترانزیت زنجان - میانه بیان کرد: محور‌های زنجان - بیجار و خدابنده - همدان نیز شاهد بارش پراکنده باران هستند.

وی افزود: دوربین‌های نظارت تصویری حاکی از بارش پراکنده باران در محور‌های سلطانیه - خدابنده، زنجان - دندی، ابهر - خدابنده، نیک‌پی - ماهنشان و زنجان - ارمغانخانه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: هموطنان از سفر‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی و روستایی خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر تجهیزات ایمنی و گرمایشی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

کولاک شدید محور دندی ـ. تخت سلیمان را فرا گرفت

برچسب ها: بارش باران ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.