فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از کشف۱۱۲کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری چهار قاچاقچی در دو عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حسین یوسف آبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر  گفت :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ،هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محور اصلی شهرستان یک دستگاه خودرو کامیون کشنده اسکانیا ترانزیت که از سمت شرق کشور به مقصد استان های مرکزی در حرکت بود مشکوک و خودرو را جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

وی افزود:ماموران در بازرسی فنی و تخصصی از اسکانیا مقدار ۱۰۰کیلو گرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه و حرفه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.


وی ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر در تشریح عملیات دوم بیان داشت : شب گذشته ماموران مستقر در ایست و بازرسی موقت به یک دستگاه خودروی سمند که از سمت شرق کشور به سمت استان های مرکزی در حرکت بود مشکوک و خودرو را جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.


سرهنگ "یوسف ابادی "بیان داشت :ماموران در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو سمند مقدار ۱۲کیلو و ۲۶۰گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه و حرفه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.


این مقام انتظامی با بیان اینکه در این دو عملیات در مجموع ۱۱۲کیلو گرم مواد مخدر کشف و دوخودرو توقیف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر ، که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.


انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در نرماشیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.