کارشناس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سرپل ذهاب از توزیع 12هزار و 500کارت همیار طبیعت در سطح مدارسان این شهرستان خبر داد.

توزیع 12هزار و 500کارت همیار طبیعت در اسلام اباد غربکیانی  کارشناس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سرپل ذهاب  در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: توزیع 12هزار و 500کارت همیار طبیعت در شهرستان به معنی  تهیه  همین تعداد نهال و کاشت آن توسط دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه کاشت نهال موجب حفاظت از خاک منطقه و هم چنین جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حفظ منابع زیر زمینی آب می شود  گفت: در اجرای این طرح  نحوه تهیه نهال  و کاشت آن به دانش آموزان توزیع داده می شود.

کیانی افزود:  هر دانش اموز نماینده طبیعت است و یک نهال باید در این طرح توسط هر دانش آموز کاشته شود  و بادام دیم و گلابی وحشی در درختانی است که در طرح همیار طبیعت توسط دانش اموزان کاشته می شود

وی گفت:  علاوه بر اهمیت کاشت درختان  به دانش آموزان  آموزش های مقدماتی  در خصوص منابع طبیعی و اهمیت آن ارائه می شود تا فرهنگ حفاظت از محیط زیست و اهمیت به کاشت نهال   از کودکی در دانش اموزان نهادینه شود .

انتهای پیام/ز

 

 

کاشت 12هزار و 500نهال توسط دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.