فرمانده انتظامی مازندران ازدستگیری سارق حرفه‌ای و همدستش با ۸۴ فقره سرقت در مازندران و گیلان خبر داد.

سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندراندر گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر مغازه، پلاک خودرو‌ها و سرقت داخل خودرو در برخی از شهرستان‌های غرب استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامسر موفق شدند، سارق را به همراه یک همدستش شناسایی کنند.

سردار میرفیضی گفت: ماموران با هماهنگی قضائی متهم اصلی این پرونده که دارای ۱۶ فقره سابقه کیفری از جمله شرارت و سرقت در سطح استان بوده را به همراه همدستانش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل اختفای متهمان ۶ عدد پلاک و ۱۵۰ قلم کالای سرقتی به همراه مقادیری مواد مخدر کشف شد.

میرفیضی افزود: متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۸۴ فقره انواع سرقت در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، فریدونکنار، نکا، بهشهر، آمل، بابل، نوشهر و برخی از شهرستان‌های استان گیلان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به امنیت پایدار مستلزم همکاری آحاد جامعه با پلیس است، گفت: توسعه مشارکت‌های مردمی با پلیس موجب حفظ نظم و امنیت اجتماعی می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران از شهروندان خواست: با نصب حفاظ و استفاده از قفل‌های مطمئن برای منازل خود فرصت سوء استفاده را به سارقان و افراد فرصت طلب ندهند و در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون علت در محل زندگی آنان تردد می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر

دستگیری سارقی با ۸۴ فقره سرقت در مازندران و گیلان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار