فرماندار بافق از پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر به متقاضیان دراین شهرستان خبر داد.

 زاده رحمانی  فرمانداربافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ از پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر به متقاضیان  در شهرستان بافق خبر داد.

 زاده رحمانیبا بیان اینکه برای جذب سهمیه اشتغال پایدار روستایی، استقبال زيادی شده است افزود: در حوزه کشاورزی سعی كرده ايم به سمت صنایع کوچک بسته بندی، فرآوری خرما و توليد و فرآوری زعفران پیش برويم.

وی افزود: با توجه به استعداد و ظرفيت های توليد صنایع دستی و رونق بومگردی ها، اعتبارات ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری را هم به اين سمت هدايت كرده ايم.

زاده رحمانی با اشاره به مغفول ماندن وام اشتغال فراگیر در بافق عنوان کرد: مهمترین علت این ناشناخته ماندن عدم اطلاع رسانی لازم می باشد.

فرماندار بافق سهمیه شهرستان ها در تخصیص تسهیلات فراگیر را نامحدود اعلام کرد و گفت:نرخ سود آن نیز مابین ۱۲ تا ۱۶ درصد و از میزان نرخ سود جاري بانک ها کمتر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به اینکه میزان بیکاری در بافق به چه میزان است خاطر نشان کرد :طبق آخرین آمار از سرشماری اخیر نرخ بیکاری۹/۶ دهم درصد می باشد که با تدابیر اندیشیده شده این نرخ در شهرستان در حال کاهش است.

انتهای پیام/ ی

ارائه تسهیلات برای  اشتغال فراگیر دربافق

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.