استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه زنان گفت :حضرت زهرا (س)شخصیتی است که مانند ایشان از اول تاریخ تا پایان تاریخ نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرشته روح افزا استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه زنان امروز در برنامه صبح بخیر کرمان به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) گفت:امروزه زن را پایین‌تر از آنچه که هست معرفی می‌کنندو متاسفانه ارزش زن به قدری در دنیا پایین آمده است که پورنوگرافی مقام اول تجارت های بزرگ دنیا است یعنی آنقدر مقام زن پایین آمده است که در پورنو بالاترین رقم فروش دنیا را دارد اما مگر آن زن هنر ندارد و صاحب اندیشه نیست و مگر نمی تواند کمال داشته باشد.


وی افزود:این به این معنا نیست که جسمانیت زن ارزش ندارد بلکه متعلق به مکانی مانند خانه و زمانی است که می‌خواهد اثری داشته باشد و بدور از سو استفاده و توسط پتانسیل های ویژه ای که خداوند به او داده می‌تواند به او کمک کند.


روح افزا بیان داشت:هر کاری یک الگو می خواهد لذا تا جایی که انسان توان دارد باید به الگوهایی مانند حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) نزدیک شود وگرنه محروم است چراکه حضرت زهرا شخصیتی است که مانند ایشان از اول تاریخ تا پایان تاریخ نداریم.


وی گفت:اگر از شخصیتی که در اوج پاکی است و همه به آن اقرار دارند استفاده نکنیم از چه کسی می‌خواهیم استفاده کنیم، مقام علمی حضرت زهرا (س)به اندازه ای است که خداوند فرشتگان تقدیر را برای مشاوره پیش ایشان فرستادند، الگویی که خود صاحب فدک بود اما سه روز همراه با فرزندانش گرسنه می مانند.


پژوهشگر حوزه زنان در ادامه افزود:متاسفانه جنگ جمعیتی کشور ما را تهدید بزرگی می‌کند وجنگ جمعیتی بحثی است که سال های سال در ایران رقم خورده است و زنان ماباید به این موضوع توجه ویژه نمایند.


یادآور است دکتر روح افزا ، همسر شهید حاتمی، دانشمند فضایی است که در حادثه سقوط جرثقیل در مکه به شهادت رسید و دارای دکترای مکانیک بود و در پروژه های بزرگی مانند فرستادن انسان به فضا شرکت داشت و پیشنهادات کاری از آمریکا را نپذیرفت.

انتهای پیام /ی

ارزش زن در نگاه تجاری پایین آمده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار