مدیر تیم های ملی بسکتبال کشورمان گفت: قرار است پس از بازی فینال لیگ برتر بسکتبال اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی را اعلام کنیم.

قاسمی: اسامی ملی پوشان و کادر فنی را امشب اعلام می کنیممسعود قاسمی مدیر تیم های ملی بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: اردوی آماده سازی ملی پوشان کشورمان قرار است از پنج شنبه 26 بهمن در مجموعه آزادی آغاز شود تا ملی پوشان برای رقابت های پیش رو به آمادگی کافی برسند.

او درباره زمان اعلام نفرات عنوان کرد:امشب و پس از پایان بازی فینال لیگ برتر بسکتبال کشور قرار است از طریق روابط عمومی فدراسیون اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی و کادر فنی را را اعلام کنیم. 

قاسمی درخصوص تغییر سرمربی گفت: 100 درصد تغییر داریم و قرار است تا نام سرمربی و کادر فنی را امشب اعلام کنیم.

مدیر تیم های ملی بسکتبال کشورمان در پایان و در خصوص برنامه بازی های تیم ملی بیان کرد: قرار است در پنجره دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی روز سوم اسفند  به مصاف قزاقستان و بلافاصله و پس از بازگشت از قزاقستان روز ششم اسفند به مصاف عراق برویم. همچنین پنجره سوم این رقابت ها در سال 97 پیگیری می شود و بازی بعدی ما در تیر سال آینده و با تیم قطر خواهد بود. 

انتهای پیام / 

اظهارات مدیر تیم های های بسکتبال درباره تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار