دومین جلسه علنی رسیدگی به پرونده موسوم به مکتب "فرش گلیم و گبه کرمانشاهان" برگزار شد.

دومین جلسه علنی رسیدگی به گلیم و گبه کرمانشاهان در حال برگزاری استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نخستین جلسه علنی رسیدگی به پرونده موسوم به مکتب فرش گلیم و گبه کرمانشاهان روز گذشته با حضور 112 وکیل مجانی توسط مرجع قضایی این پرونده و جمعی از مالباختگان برگزار شد.

محمد‌حسیی صادقی، دادستان استان کرمانشاه روز گذشته با قرائت کیفر خواست متهم ردیف اول پرونده عنوان اتهام این فرد را اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق حیف و میل وجوه کلان دریافتی از مردم، عنوان کرد و اظهار داشت: متهم از تاریخ‌ 9 آبان‌ماه سال گذشته به این اتهام بازداشت است.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمانشاه پس از پایان دادگاه در جمع تعداد زیادی از مالباختگان مکتب گلیم و گبه که بیرون از دادگاه منتظر رای قاضی بودند، گفت: دادگاه متهم ردیف اول این پرونده 2 یا سه روز دیگر تمام و حکم آن ظرف یک هفته صادر می‌شود.

براساس این گزارش، دومین جلسه علنی رسیدگی به پرونده موسوم به مکتب فرش گلیم و گبه کرمانشاهان هم‌اکنون با حضور تعداد زیادی از مالباختگان و وکیل‌های معاضدتی در دادگاه تجدیدنظر استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

گفتنی است، این پرونده بیش از یک‌هزار و 300 شکات دارد که مبلغ 238 میلیارد و 326 میلیون تومان از آن‌ها به ازای دریافت‌های سود 60 تا 120 درصدی کلاهبرداری شده که مرجع قضایی برای این تعداد مالباخته 112 وکیل مجانی در نظر گرفته تا روند پیگیری پرونده‌ مالباختگان را به آن‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز



دومین جلسه علنی پرونده  مکتب فرش گلیم و گبه کرمانشاهان در حال برگزاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.