مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمان گفت: نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر استان از تاریخ 24 تا 28 بهمن جاری در محل بازار موبایل شهر کرمان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود وفایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمان گفت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار دفاتر خدمات مسافرتی در جذب گردشگر به کشور و همچنین صادرات گردشگری باید نقش این دفاتر در دنیای پر رقابت گردشگری بازنگری و ارتقاء یابد.


وی هدف ازبرگزاری این نمایشگاه را معرفی تورهای ویژه نوروز 97 و فناور های نوین شرکت های خدمات مسافرتی، آشنایی علاقمندان با ظرفیت های موجود در زمینه برنامه ریزی و اجرای تورهای مسافرتی، هم افزایی در بین اجزای صنعت گردشگری استان و نمایش دستاوردهای شرکت های جدید در جهت توسعه نرم افزارهای گردشگری ذکر کرد.


وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 30 غرفه به معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان کرمان می پردازند؛ اظهار داشت:از تمامی فعالان حوزه گردشگری استان کرمان به ویژه هتلداران، مجموعه های اقامتی، شرکت های هواپیمایی و خدمات مسافرتی هوایی، ریلی و جهانگردی، سازمان ها و انجمن های گردشگری و طبیعت گردی در این نمایشگاه دعوت بعمل آید تا به ایجاد فضای همکاری بین تاسیسات گردشگری استان کمک شود.


گفتنی است: نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر استان کرمان از تاریخ 24 تا 28 بهمن جاری ازساعت 10 صبح تا 21 در محل بازار موبایل ایران واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان میزبان علاقمندان است.
انتهای پیام/ی

نمایشگاه تخصصی گردشگری، فناوری و خدمات سفر استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار