رئیس اداره برق شهرضا گفت: از ابتدای امسال با راه‌اندازی سامانه سمیع یک هزار و 760 درخواست جدید پذیرش انشعاب و 800 مورد از خدمات پس از فروش از طریق برقراری تماس با این سامانه به شماره 37121 انجام شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجتبی باقی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در شهرستان شهرضا 80 هزار و 640 مشترک برق وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 64 هزار مشترک خانگی، 11 هزار و 700 مشترک تجاری، یک هزار و 223 مشترک صنعتی، یک هزار و 394 مشترک کشاورزی و هزار و 698 مشترک عمومی و ادارات هستند.

وی با اشاره به اضافه شدن 2 هزار و 190 مشترک جدید به اداره مور برق شهرضا، افزود: از این تعداد 2 هزار و 59 مشترک شهری و 84 مشترک روستایی هستند.

رئیس اداره برق شهرضا با اشاره به فراهم شدن زمینه ایجاد نیروگاه‌های تولید برق خانگی در شهرضا، بیان کرد: مشترکان خانگی شرکت برق در شهرستان می‌توانند، در منازل خود نیروگاه خورشیدی ایجاد کنند و دولت نیز متعهد به خرید تضمینی برق تولیدی از این طرق، به مدت 20 سال می‌شود.

وی با اشاره به آغاز نصب کنتورهای هوشمند در شهرضا، عنوان کرد: تاکنون 880 عدد از این کنتورها در بخش‌های مختلف نصب شده است.

باقی با اشاره به راه‌اندازی سیستم «سمیع» در شهرستان شهرضا، اذعان داشت: از ابتدای امسال با راه‌اندازی این مرکز یک هزار و 760 درخواست جدید پذیرش انشعاب و 800 مورد از خدمات پس از فروش از طریق برقراری تماس با سامانه سمیع به شماره 37121 انجام شده است.

وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت مصرف، گفت: یک هزار و 626 دانش‌آموز و 112 مربی در این راستا آموزش دیده‌اند و به 33 مشترک پرمصرف بخش تجاری نیز لامپ کم مصرف اهدا شده است.

رئیس اداره برق شهرضا اضافه کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای آموزش عمومی و ارائه راهکارهای علمی در مدیریت مصرف، سبب افزایش تأثیر آموزش‌ها خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر این‌که مردم باید اصول صحیح بهینه مصرف انرژی را به صورت صحیح فراگیرند چرا که اتلاف انرژی امروز به یک نگرانی جدی در کشور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به افزون مصرف برق در کشور فرهنگ‌سازی و آموزش مشترکان و آگاه کردن همه اقشار جامعه امری ضروری است.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری رئیس اداره برق شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.