رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با «مراد مایکیوف»، رئیس ستاد ارتش قزاقستان و «پاول ارگشیف»، رئیس ستاد ارتش ازبکستان در ارگ ریاست جمهوری کابل دیدار کرد.

تاکید «اشرف غنی» بر گسترش همکاری های نظامی با قزاقستان و ازبکستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با «مراد مایکیوف»، رئیس ستاد ارتش قزاقستان و «پاول ارگشیف»، رئیس ستاد ارتش ازبکستان در ارگ ریاست جمهوری کابل دیدار کرد.

اشرف غنی و روسای ستاد ارتش قزاقستان و ازبکستان در این نشست پیرامون موضوعات گوناگون به ویژه مبارزه علیه تروریسم، همکاری های منطقه ای، امنیتی، اقتصادی و ترانزیتی بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس جمهور افغانستان گفت: سفر شما فصل تازه ای از روابط و همکاری‌ها در عرصه نظامی به خصوص میان ارتش کشورهای افغانستان، قزاقستان و ازبکستان خواهد گشود و من امیدوارم که مناسبات ما در آینده نیز گسترش  یابد.

روسای ستاد ارتش قزاقستان و ازبکستان ضمن اشاره به شرایط دشوار جنگی در افغانستان بیان کردند: شما در چنین مرحله حساسی، ضمن توجه به مسایل امنیتی، بر توسعه اقتصادی و تامین رفاه مردم افغانستان نیز کار می‌نمایید که این تلاش‌ها قابل ستایش می‌باشد.

آنها تاکید کردند: آرزوی ما این است که افغانستان با تلاش‌های مشترک شرکای منطقه ای و جهانی خود در راستای مبارزه علیه تروریسم و تامین صلح و ثبات دائمی موفق گردد و به پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های اقتصادی و تجارتی نایل شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.