معاون فرماندار بروجرد گفت: در بروجرد هفت دفتر نمایندگی متقاضی فعالیت تاکسی اینترنتی بودند که از این تعداد فقط سه دفتر مجوز فعالیت دریافت کرده و مابقی مراحل قانونی را برای فعالیت طی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمدگودرزیان معاون فرماندار بروجرد گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در کل کشور منع قانونی ندارد، اما ضروری است تا فعالیت این تاکسی‌ها در هر شهرستان طبق ضوابط و شرایط در نظر گرفته تطبیق داده شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که فعالیت این تاکسی‌ها در بروجرد آغاز شده در ابتدا جلسه‌ای با متولیان فعالیت آن‌ها برگزار شد و طبق مصوبه این جلسه قرار شد تا طبق شرایط تعیین شده برای آن‌ها البته زیر نظر سازمان حمل و نقل و مسافربری فعالیت داشته باشند.

گودرزیان معاون فرماندار بروجرد اظهار داشت: از هفت دفتر متقاضی این برنامه تا کنون سه دفتر که دارای شرایط لازم بوده پس از استعلام‌های مختلف، فعالیت خود را آغاز کرده اند و مابقی دفاتر هم در مرحله روند استعلام و شرایط هستند.

به گفته وی هر یک از دفاتر موجود در بروجرد تا زمانی که استعلام و پیگیری و شرایط را انجام ندهند و شرایط لازم را برای فعالیت نداشته باشند، اجازه فعالیت به آن‌ها داده نمی‌شود.

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: فعالیت تاکسی اینترنتی با داشتن مجوز منعی ندارد و این تاکسی‌ها مدتی است که در بروجرد فعالیت می‌کنند و از ابتدای کار با هزینه‌ای کمتر مسافران را جابجا می‌کنند.

انتهای پیام/م

۳ دفتر نمایندگی تاکسی اینترنتی در بروجرد مجوز فعالیت دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خسرو کریم پور
۰۲:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حیف ازماشینی که در اسنپ بروجرد کار کنه مردم بروجرد توقع بالا دارن بااین کرایه نا چیز که میدن باید راننده نوکری مسافر روکنه قدر راننده رو نمیدونند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاتوحیدنسب
۲۲:۱۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
دفتر اسنپ در بروجرد رو جستجو کردم..اونوقت دیدم این فضا باز شد...مشکلی نیس‌‌‌..اما حالاچرا اخبار خرم آباد !!!!!!اسم بروجرد رو زدم اگه آدرس رو نیاورد بالا لااقل اخبار بروجرد رو میزد..نه اینکه اخبار خرم آباد ..واقعا خنده دار