معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان فردوس موافقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  امیر حسنخانی ، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی حادثه تصادف محور دیهوک_ فردوس، صبح امروز در تماس تلفنی با دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، با اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن موافقت کردند.

وی افزود: طی چند روز آینده این دستگاه در بیمارستان شهید چمران فردوس نصب و راه اندازی خواهد شد.


تمام دستگاه های امدادی در فردوس و طبس با تمام توان مشغول به خدمات دهی هستند و اورژانس هوایی نیز مصدومان را انتقال داده است ولی نباید در بیمارستان های ما کمترین کمبودی وجود داشته باشد تا در چنین مواقعی نتوانیم پاسخگو باشیم.


نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه دو بیمارستان در فردوس و یک بیمارستان در طبس هیچکدام نتوانند خدمات مطلوبی به بیماران ارائه کنند به هیچ عنوان قابل قبول نیست که باید هرچه سریعتر پیگیری شده و اقدامات لازم صورت گیرد.


امیر حسنخانی با ابراز تاسف از حادثه اخیر و اعزام مصدومان تصادف به بیمارستان بیرجند به دلیل خرابی سی تی اسکن در بیمارستانهای طبس و فردوس افزود: متاسفانه با وجود تلاشهای ارزنده نیروهای امدادی و اورژانس بیمارستانهای فردوس و طبس و حضور به موقع در صحنه تصادف، به دلیل کمبود امکانات زمان طلایی برای رسیدگی به مصدومان حادثه را از دست دادیم و خدمات لازم و مطلوبی به مصدومان ارائه نشد.
انتهای پیام/ک

با اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان فردوسموافقت شد

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.