مجری ساخت ساختمان پلاسکو گفت: در صورت همکاری کسبه و تخلیه ملک خود ظرف دو سال ساختمان جدید پلاسکو به بهره‌برداری می‌رسد.

ساختمان جدید پلاسکو در دو سال به بهره‌بردای می‌رسد/ کسبه پلاسکو در ساخت واحد جدید همکاری نمی‌کنندداریوش یاری مجری ساخت ساختمان پلاسکو در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه عملیات ژئوتکنیک ساختمان پلاسکو از اواخر آذرماه آغاز شده است، اظهار کرد: آزمایشات حفاری این ساختمان شروع شده و تا به امروز پیشرفت 40 درصدی داشته است.

وی در ادامه گفت: ساختمان 5 طبقه‌ای که در پلاسکو وجود دارد به دلیل حضور کسبه و سرقفل داران عملیات آزمایشی ژئوتکنیک آن هنوز آغاز نشده است.

یاری تأکید کرد: طبق قولی که سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان داده بود عملیات گودبرداری از دهه فجر آغاز شد و این عملیات به دلیل عدم ورود کامیون‌ها در روزهای آلوده هوا تنها چند روز با تأخیر آغاز شد.

مجری ساخت ساختمان پلاسکو با بیان اینکه مشکل اصلی ساختمان پلاسکو عدم همکاری کسبه و تخلیه نکردن واحد‌های تجاری است، گفت: متأسفانه تمامی اجناس کسبه در این ساختمان 5 طبقه وجود دارد به همین منظور امکان تخریب و یا گودبرداری در این ملک وجود ندارد.

وی یادآور شد: تا زمانی که این واحد‌های تجاری تخلیه نشوند سرعت کار افزایش نمی‌یابد و پیشرفتی در ساخت این واحد‌ها حاصل نمی‌شود.

یاری در مورد طراحی ساختمان جدید پلاسکو، گفت: طراحی آن هنوز تکمیل نشده و تعداد طبقات آن مشخص نیست، اما طبق قولی که از شهرداری تهران گرفته شد تمامی حقوق قانونی پارکینگ و حقوق‌های متصل به کسبه محفوظ است.

مجری ساخت ساختمان پلاسکو تأکید کرد: خوشبختانه از لحاظ تأمین مالی برای ساخت این واحد تجاری مشکلی وجود ندارد و بنیاد مستضعفان تمامی حمایت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ظرف دو سال بعد از صدور جواز ساخت ساختمان جدید پلاسکو به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: از تمامی کسبه و سرقفل‌داران خواستار همکاری و تخلیه ملک هستیم.

یاری در پایان گفت: آماده شنیدن نظرات و ایده‌های جدید کارشناسان و مسئولان هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
بسیار عالی .سپاس
آخرین اخبار