ریزش دیوار خانه در حال ساخت در ساری ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد.

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:در ساعت ۱۰ امروز دوشنبه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد و بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس آل یاسین، اسماعیلی و وفاییان به محل حادثه واقع در ساری بندارخیل روستای آخورسر اعزام شدند.

وی افزود: حاضران این حادثه در اثر ریزش دیوار خانه در حال ساخت اتفاق افتاد و ۵ آقای ۴۳،۵۰،۴۵،۶۴ و ۳۴ ساله مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: همه مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی ساری نیز گفت: کارگران در یک ساختمان دو طبقه در حال ساخت مشغول بکار بودند که ناگهان دچار حادثه آوار و تخریب ساختمان شدند.

وی با اشاره به مصدومیت ۴ نفر از کارگران و گرفتار شدن دو تن از آنان در زیر آوار ساختمان، افزود: با تلاش نیرو‌های عملیاتی با استفاده از تجهیزات نجات؛ دو کارگر که دچار مشکل تنفسی و از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شده بودند را از زیر آوار خارج کرده و تحویل ماموران اورژانس حاضر در محل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در حین ساخت ساختمان، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

انتهای پیام/آ

ریزش دیوار خانه حادثه آفرید

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.